Vakantie 2021

24 mei 2021 - Nijeveen, Nederland

03-05

vanwege de Corona uitgestelde weekendje weg van de kinderen gekregen voor ons 45 jr trouwdag zijn we vertrokken naar Fletcher in de Koog. Het stormde en was koud dus geen fietsen mee.

2FE034D4-F0DC-4CE2-9EE1-FB84E25BC156

De volgende dag hebben we langs het strand gewandeld en aan het eind van de middag zijn we langs Robin Marjan en Jette geweest want die hadden een huisje gehuurd.  De volgende dag moesten we alweer terug.Het was vanwege Corona wel een beetje vreemd.  Ontbijt op de kamer,tijdens de overtocht in de auto blijven. Gelukkig mochten de terrassen weer even open

FBCA4D5D-AB3A-464E-8128-C7F03060D2CDLekker een Texels Skuumkopke

DA3F32E3-52F1-4E2D-9697-E6DA2D9EE8B8

17-05

vertrokken met de camper naar Markelo camping Hessenheem. Het was koud en regenachtig.Mooie camperplaats.

18-05

We zijn naar Markelo gelopen een gezellig dorpje en daar vanwege de stromende regen  een terrasje opgezocht. ‘s Avonds zangfestival op laptop gekeken.

19-05

Toch maar op de fiets .we zouden via Goor naar tante Gerda fietsen. In Goor bij de Action een ventilator gekocht. Onderweg begon het te spoelen en het werd niet droog,regenpakken aan en met een noodgang terug naar de camping. Kletsnat. En koud.

20-05

weer naar huis. Het weer blijft slecht en koud.

27-05

om 15 u naar camping Heino  Schoolbosweg  10 0572 391564 gereden. We zouden naar Laag Zuthem maar vanmorgen werden we gebeld dat de camping te nat was vanwege de aanhoudende regen. We zullen morgen oppassen bij Rina.Deze camping was het dichtste bij. Rina brengt vanavond haar auto zodat we de kinderen morgen kunnen ophalen uit school.

28-05 we hebben Jelmer en Lize opgehaald en ze hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld. Om 15 u weer terug gebracht want Jelmer had zwemles. Lekker Chinees gegeten.Het weer knapt eindelijk op.

29-05

Rina was om 12 u bij ons en we hebben gezellig in de camper geluncht. Want dat was mooier dan buiten.Zijn naar het zwemwater geweest  speeltuin en we hebben gewandeld. Het was een gezellige enerverende dag.

7E1514F9-9725-4C72-A7CC-7F4B7029899B

F8899540-5884-44FB-A2C9-A31C6545FC63B75C0B35-E829-4ADE-A885-16D5ACF6FC35

2-06

herkansing

we zijn weer naar Markelo vertrokken. Het is prachtig weer. Warm. Gisteren de 2e vaccinatie gehad en Grietje was daar niet lekker op. Toch een eindje gefietst. , avonds lang buiten gezeten.

3-06 even op de markt gekeken en toen gefietst in de omgeving.

4 -06 warm rondje de Borkeld gedaan.

05-06 Het was een stuk kouder. S,middags op visite bij Gerda

06 -06

Na de koffie naar Markelo gelopen en een heerlijke lunch bij de Kroon gehad . Rond 15 u weer naar huis.maandag hebben we weer repetitie van de muziek, eindelijk gezellig om elkaar weer te zien

11-06 vertrokken naar Heino voor een kampeerweekend met de kinderen.i.vm Piet zijn verjaardag. Het was schitterend weer.

12-06 s,ochtends Robin, Marjan en Jette geweest. S,middag kwam de invasie aan. Geweldig weekend gehad. Kinderen konden mooi spelen met zand en water.s,nachts was het erg koud.